EL

+306974349763 | +306936810239 | +30 6937709749  |  info@taxilibre.gr

company

FAQ

Πως θα γνωρίζω ότι έχετε λάβει την κράτηση μου;

Θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης λίγα λεπτά μετά την κράτησή σας. Εάν η κράτησή σας χρειάζεται επιπλέον διευκρινήσεις ένας από τους συνεργάτες μας θα σας στείλει επιπλέον email

Υπάρχει Wi-Fi στα οχηματα

Ναι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το internet, να τσεκάρετε τα email σας, κλπ, γιά όση ώρα διαρκεί η μεταφορά σας με τα οχηματα μας.

Επιτρέπονται τα ζώα/κατοικίδια στα οχηματα

Φυσικά, εφόσον το Pet είναι στο χώρο του και έχοντάς μας ενημερώσει με email τουλάχιστον 24 ώρες πριν από το transfer.

Διαθέτουν τα οχηματα παιδικά καθισματα σε περίπτωση που ταξιδεύουμε με μικρά παιδιά;

Φυσικά! Εάν δεν κάνετε την κράτησή σας μέσω της ιστοσελίδα μας, παρακαλούμε ενημερώστε μας πριν την άφιξή σας

Το πρόγραμμα στους αρχαιολογικούς χώρους είναι Για όλους το ίδιο ή μπορούμε να το αλλαξουμε

Το πρόγραμμα διαμορφώνεται ανάλογα και με τα δικά σας ενδιαφέροντα τόσο στο μονοημερο όσο και στην εκδρομη με περισοτερες ημερες Βεβαίως και μπορείτε να μας προτείνετε να συμπεριλάβουμε τα σημεία που ενδιαφέρεστε περισσότερο και με την δική σας καθοδήγηση να πετύχουμε το καλυτερο αποτελεσμα

Εργάζεστε κάθε μέρα

Είμαι διαθέσιμος όλο το 24ωρο, 365μέρες το χρόνo

Είναι υποχρεωτικό το φιλοδώρημα

Αν το σέρβις είναι ικανοποιητικό και θέλετε να μου δώσετε φιλοδώρημα θα το δεχτώ με χαρά.

Στο ταξί σας καπνίζετε

δεν επιτρέπεται από τον Νόμο το κάπνισμα στο ταξί για κανέναν.

Θέλω να σας προμισθώσω για την μεταφορά μου σε κάποιο ξενοδοχείο η για καποια εκδρομη Πρέπει να σας δώσω προκαταβολή

Δεν χρειάζεται να μας πληρώσετε προκαταβολικά. Θα το κάνετε αφού σας μεταφέρουμε στον προορισμό σας.

Θέλω να αλλάξω ημερομηνία της άφιξης η της ξενάγησής μου στην Αθήνα θα έχω έξτρα χρέωση

Αν θέλετε να τροποποιήσετε το πρόγραμμά σας δεν υπάρχει πρόβλημα, και καμία εξτρα χρέωση, αρκεί να μας ενημερώσετε εγκαίρως για τις νέες αλλαγές.

Έχω πολλές βαλίτσες, θα πληρώσω έξτρα

Δεν θα πληρώσετε έξτρα Ενημερώστε μας για τις αποσκευές σας διότι αν είναι πολλές ίσως χρειαστείτε δύο αυτοκίνητα.

Θα με περιμένει ο οδηγός του ταξί στο αεροδρόμιο; Πως θα με αναγνωρίσει;

Ο οδηγός μας θα σας περιμένει στoν χώρο των αφίξεων του αεροδρομίου κρατώντας μια πινακίδα της εταιρίας μας με το όνομά σας γραμμένο επάνω.

Αν η πτήση έχει καθυστέρηση θα πρέπει να ανησυχώ μήπως ο οδηγός δεν είναι εκεί Τι γίνεται αν χάσω την πτήση μου

Σε περίπτωση καθυστέρησης θα είμαστε εκεί και δεν πρεπει να ανυσηχητε καθολου Είμαστε σε διαρκή ενημέρωση με το αεροδρόμιο και ξέρουμε ακριβως πόσο χρόνο θα χρειαστειτε για να σας περιμένουμε

Βεβαια θα είναι μεγάλη βοήθεια να μας ενημερώσετε άμεσα με ένα τηλεφώνημα ή ηλεκτρονικό μήνυμα και ιδιαίτερα όταν πρόκειται για ακύρωση ή απώλεια της πτήσης